Here we go again

Bloggen startas med ett syfte att skriva ner allt. Allt som kretsar i mitt huvud och jag kan lova er, det är inget bra. En blogg som är min frizon med inga gränser. Och anonym dessutom. Att jag inte behöver tänka på att mina nära och kära oroar sig för mig, att jag mår dåligt. Nej, här får jag må hur dåligt jag vill utan att få mina närmaste att själva må dåligt.
Vill såklart inte deppa ner er bloggläsare heller, om det nu finns några haha, men ni läser på egen risk. I min privata blogg kom inläggen upp utan förvarning och jag hann inte tänka en tanke på att andra skulle börja oroa sig för mig.
Självklart får ni ställa frågor till mig, det uppskattas mer än gärna. Jag vill ha feedback på mina tankar och texter. Jag sa väl att bloggen var en frizon? Dåså!
Var beredd på massa musikinlägg också då jag alltid lyssnar på musik och oftast deppiga låtar. Det får mig liksom att må bättre. Tror jag...?

Det här är jag öpnnar denna låda. Let it begin.

Tumblr_lalijglmam1qepg3ao1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0