Starter

Ni ska få lära känna mig. För det brukar man alltid inleda med eller hur? Att man säger vad man heter, intressen, favoritmat. Men här gör vi på ett lite annorlunda sätt.
Min namn kan vi helt och hållet skippa. Mina intressen är inte intressanta så ja, varför ens kalla dom intressen? Sen kan vi säga såhär, jag äter inte. Vid tvång, ja, men annars inte. Ingen frukost, lunch och sen i såna fall en pytteliten del middag. Varför tänker ni? Enkelt, jag avskyr min kropp.
Och när vi ändå är inne på det och ska lära känna mig. Stackars er. Att få lära känna mig. Fly när ni har möjligtheten, lär inte känna mig! Jag lovar, ni vill inte det. Jag skulle slippa om jag kunde men nej, jag är fast med mig själv livet ut. Så ja, till saken. Jag hatar mig själv.
Vilken rivstart huh? Aja, det är bara början...



Tumblr_l48apdzs7k1qa2slxo1_400_large

Obviously är det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0